9 Nisan 2009 Perşembe

Emirgan korusu









Emirgan korusu.....Bugün 5 saatimi geçirdim....Kapıdan girer girmez sizi laleler karşılıyor ve yol boyunca size eşlik ediyor....İnanılmaz bir güzellik....Hafta içi olmasına rağmen çok kalabalıktı....Yemek alternatifi çok....Yemek dedim çünkü temiz hava insanın iştahını açıyor....Sarı köşk 'te brunch ve öğle yemeğinde açık büfe şansınız var....Beyaz ve Pembe köşkte de çeşitli yiyecekler var....Ama isterseniz yanınızda götürdüklerinizle klasik piknik te yapabilirsiniz..Kısacası ...İstanbul da oturuyorsanız laleler bitmeden mutlaka ziyaret edin...

5 yorum:

  1. laleler muhteşem.bence dünyanın en güzel çiçeklerinden biri.

    YanıtlaSil
  2. hiç görmek kısmet olmadı emirgan korusunu metini çok duydum gerçekten güzelmiş zaten bu aralar istanbullu lalelere doyacak yaşasın istanbul un laleleri

    YanıtlaSil
  3. off muhteşem! o çimenlerin pürüzsüzlüğü ve yeşili ne kadar harika..
    şu an orada olmayı çok isterdim ama ne yazık ki evim çok uzak :(

    YanıtlaSil
  4. ne güzel..bunlar bu senenin resimleri lalelerimi..

    bende fotograf bloguma koydum ama geçmiş yılın..

    bu sene henüz daha gidemedim cnm

    YanıtlaSil
  5. Bu yılın fotoğrafları...geçen hafta gittim ve aynı gün koydum .. lale zamanı geçmeden bir an önce gidin...sevgiler...

    YanıtlaSil